In je appartement is WiFi. Elk appartement heeft een router. Deze zit in de keuken, in de meterkast. Het wachtwoord van de Wifi hangt in de meterkast.
Hoe meld ik een internetstoring?
Doet je internet het niet? Neem dan contact op met ZCC-IT, de klantenservice voor internet. ZCC-IT is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur, via 026 -351 47 64. Je kunt ze ook bereiken via WhatsApp op telefoonnummer 026 – 351 47 64. Via WhatsApp zijn ze bereikbaar tussen 08:00 en 20:00 uur.
Geef je een storing door?
Omschrijf dan wat het precieze probleem is. Daarbij is het ook handig de volgende gegevens door te geven:
- Je naam
- Je adres
- Je kamernummer
- Welk licht geeft de Accesspoint? Indien het lampje niet continu blauw licht afgeeft omschrijf dan wat voor licht je ziet
- Omschrijving van het probleem
- Hoeveel apparaten hebben hier last van?
- Hoeveel gebruikers hebben hier last van? (vraag eventueel aan medehuurders of zij dezelfde problemen ervaren.)
- Indien mogelijk eventuele foto’s meesturen van je probleem of de melding die erbij hoort.
Webapp toevoegen aan uw startscherm
- Klik op:
- Klik op "Toevoegen aan beginscherm".
- Klik op de knop "Toevoegen".
- De web app staat nu op je startscherm.