5-3 | Nieuwe verlichting in de gangen en trappenhuizen
Per 5 maart start de Firma Haerkens met het vangen van de verlichting in de trappenhuizen en gangen van Hoogeveldt. De aannemer begint bij Blok A en werkt van boven naar beneden, dit geldt ook voor de opvolgende blokken.
Je kan wat overlast ervaren van het boren van de gaten. De firma komt niet op jullie kamers en je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.
Zie onderstaande schema wanneer jouw blok aan de beurt is.
Week | Datum | Blok | Tijd |
Week 10 | 3 maart - 7 maart | Blok A & B | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 11 | 10 maart - 14 maart | Blok C & D | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 12 | 17 maart - 21 maart | Blok E & F | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 13 | 24 maart - 28 maart | Blok H & I | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 14 | 31 maart - 4 april | Blok J & K | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 15 | 7 april - 11 april | Blok L & M | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 16 | 14 april - 18 april | Blok N & O | 08.00 uur - 16.45 uur |
Week 17 | 21 april - 25 april | Blok P & Q | 08.00 uur - 16.45 uur |
31-3 | Gevelinspectie
Bij enkele complexen en stadspanden wordt de gevel geïnspecteerd door de Firma de Bresser.
De inspectie aan jouw complex/pand is op: 31 maart
De medewerker loopt rondom het gebouw, in enkele gevallen zullen ze door het gebouw moeten om de achterzijde te controleren. Verder merk je hier weinig van en hoef je niet thuis te blijven.
25-2 | Geen water ivm gesprongen leiding
In verband met een gesprongen leiding is er op dit moment geen water. Er wordt op dit moment aan gewerkt en naar verwachting is dit loop van de dag gerepareerd.
20-2 | Update internet- en tv-herstel n.a.v. brand Hoogeveldt
Internetherstel
De werkzaamheden schieten goed op! Inmiddels is 50% van de aansluitingen tijdelijk gerepareerd. De planning voor verder herstel:
Vandaag: Gangen 34, 36, 38 en 32
Morgen: Gangen 40, 42, 44, 46, 48 en 50
Maandag: Eventuele uitloop
Omdat na het weekend nog maar een paar kamers zonder internet zullen zitten, vragen we bewoners om solidair te zijn en indien mogelijk hun wifi tijdelijk te delen.
Vergoeding
Iedereen die last heeft gehad van de storing én bewoners die hun wifi delen, krijgen 1 maand gratis internet. Dit wordt automatisch verwerkt, je hoeft hier niets voor te doen.
Persoonlijke updates
Bewoners waarvan het internet hersteld is, krijgen een mail. Werkt het dan nog niet? Laat het ons weten!
Ziggo tv-storing
Door beschadigde hoofdkabels in de kelder is er waarschijnlijk geen Ziggo TV-signaal in de gangen 2 t/m 32. Ziggo schakelt een aannemer in om dit te repareren. Zodra we meer weten, laten we het weten!
Bedankt voor jullie geduld en begrip!
13-2 | Update n.a.v. brand Hoogeveldt
Gangen 22 t/m 50: Vanaf morgen werkt het internet weer. Het duurt alleen een week voordat iedereen weer aangesloten is. Daarnaast schuiven de geplande werkzaamheden aan de noodverlichting twee weken op, om zo eerder het internet klaar te hebben.
13-2 | Update n.a.v. brand Hoogeveldt
Gangen 6 t/m 50: Er is weer gas
Het gas is weer aangesloten en zou weer moeten werken. Het kan zijn dat er wat lucht in de leidingen zit. Hierdoor kan het lijken dat het niet werkt. Maar wanneer dit eruit is, werkt het weer. De beheerders komen dit vandaag even checken.
Mocht het toch niet werken bij jou? Neem dan contact op met de beheerders.
12-2 | Update n.a.v. brand Hoogeveldt
De oorzaak van de brand is nog onduidelijk, maar de brandweer doet momenteel nog onderzoek. De reparatiewerkzaamheden zijn inmiddels gestart, maar het is nog niet duidelijk wanneer alles volledig hersteld zal zijn. Hieronder een overzicht van de eventuele gevolgen:
Iedereen: Fietsenstalling & beschadigde fietsen
Door de brand en bluswerkzaamheden kunnen fietsen bij Hoogeveldt beschadigd zijn of verplaatst zijn. De tijdelijke fietsenrekken worden geplaatst voor de deur bij ingang 1-19 (let op: is niet afsluitbaar). Mocht je fiets vermist of beschadigd zijn, neem dan contact op met de beheerder voor verdere informatie of neem zelf contact op met je eigen inboedelverzekering. De fietsenmaker is tijdelijk gesloten.
Iedereen: Heb je iets verdachts gezien?
Als jij iets verdachts hebt gezien dat kan helpen te achterhalen wat er gebeurd is, meld dit dan bij de politie. Dat kan via 0900 8844 of dit formulier.
Gangen 6 t/m 50: Er is geen gas om te koken
Gelukkig is er vanavond wel warm water en verwarming. We zijn hard aan het werk om dit op te lossen. Dit gaat waarschijnlijk vandaag niet meer lukken. We houden jullie op de hoogte van de vorderingen.
Gangen 2 t/m 50: Morgenvroeg (13 februari 7.30-10.30) geen warm water en verwarming
Morgenvroeg zal er een klep vervangen moeten worden als gevolg van de brand. Dit zorgt ervoor dat jullie tussen 7.30 en 10.30 tijdelijk geen warm water en verwarming hebben. Excuses voor het ongemak.
Gangen 22 t/m 50: Geen internet
Door de brandschade aan de kabels is er geen internet voor deze gangen. We vragen degene die geen internet hebben zich te melden via info@sshn.nl o.v.v. "geen internet", met daarbij naam en huisnummer, zodat we een overzicht kunnen maken en naar een noodoplossing kunnen kijken. Er wordt gewerkt aan zowel een tijdelijke (snelle) oplossing als ook een vaste oplossing. Hoe lang dit gaat duren kunnen we nu helaas nog niet zeggen. We houden jullie op de hoogte van de vorderingen.
We zijn erg tevreden met de manier waarop de brandweer en de jullie hebben gereageerd, en we waarderen jullie geduldige en rustige houding. Zodra er meer duidelijk is over de situatie en de herstelwerkzaamheden, zullen wij hier verdere informatie over geven. We blijven jullie de komende periode informeren wanneer er nieuwe informatie is.
Webapp toevoegen aan uw startscherm
- Klik op:
- Klik op "Toevoegen aan beginscherm".
- Klik op de knop "Toevoegen".
- De web app staat nu op je startscherm.