20-11 | Geen warm water Prof. Bromstr. 2 t/m 50
Vanwege een spoedreparatie na een lekkage moeten we het warme water afsluiten. Je hebt daarom het komende uur geen water. Houd hier dus rekening mee. Onze excuses voor het ongemak!
19-11 | Vleermuiskasten
Tussen 25 en 29 november worden er 4 vleermuiskasten aan de muren gehangen aan de kant van de Heyendaalseweg.
5-11 | Vermindering warmte water
Firma DKC voert onderhoud uit vanaf 12 november aan de watervoorziening. Hierdoor zal het water een dagdeel minder warm zijn op de volgende gangen:
Datum | Ochtend | Middag |
12 november | gang 36 t/m 50 | gang 6 t/m 34 |
13 november | gang 31 t/m 59 | gang 1 t/m 29 |
14 november | gang 58 t/m 116 |
Belangrijke berichten over jouw complex, bijvoorbeeld bij een internet-, of liftstoring, maar ook gepland onderhoud als het bezoek van een glazenwasser (even ramen en gordijnen dicht 😉) worden als pushbericht in de app gestuurd.
Zorg dus dat je de pushberichten voor jouw complex aan hebt staan!
Je kan de pushberichten altijd teruglezen in de app rechtsonderin je scherm bij het belletje.
Webapp toevoegen aan uw startscherm
- Klik op:
- Klik op "Toevoegen aan beginscherm".
- Klik op de knop "Toevoegen".
- De web app staat nu op je startscherm.