background-image
Scan de QR code

om de web app op mobiel te bekijken

Phone preview

19-11 | Inloopuur met schoonmaak

Van de Resident Assistants op je complex begrepen we dat er behoefte is aan een gesprek met de schoonmaak. Vanmiddag tussen 16:00 en 17:30 is er een inloopspreekuur met SSH& en de schoonmaakpartij. Heb je een vraag? Kom gerust even langs. We zitten in de ontmoetingsruimte. 

7-11 | Problemen met verwarming

Gisteren is de verwarming gerepareerd. Het kan voorkomen dat de verwarmingen op de bovenste verdieping nog niet goed werken. Deze moeten we dan ontluchten. Wordt jouw verwarming niet, of alleen bij de knop warm? Bel dan even naar DKC: 024-3713030. Dan komen zij zo snel mogelijk langs. 

1-11 | Geen verwarming
Update 5-11:
DKC heeft een tijdelijke oplossing aangebracht en de verwarming werkt weer. Het kan even duren voordat je dit merkt. Werkt het toch niet? Neem dan contact op met DKC via 024-3713030.
Morgen, 6 november werken ze aan een definitieve oplossing. Er zal dan tussen 09.00 - 16.00 weer geen verwarming zijn. Onze excuses hiervoor.


Er is een lekkage en deze kan pas maandag 4 november gerepareerd worden door firma DKC. Tot die tijd werkt de verwarming helaas niet. Trek dus een warme trui aan!
Er is wel warm water. 

Belangrijke berichten over jouw complex, bijvoorbeeld bij een internet-, of liftstoring, maar ook gepland onderhoud als het bezoek van een glazenwasser (even ramen en gordijnen dicht 😉) worden als pushbericht in de app gestuurd.

Zorg dus dat je de pushberichten voor jouw complex aan hebt staan!

 

Je kan de pushberichten altijd teruglezen in de app rechtsonderin je scherm bij het belletje.