TV problemen?

NL
 

TV problemen?

Ziggo is in Nijmegen en Arnhem overgestapt van analoge en digitale tv, op enkel digitale televisie. Doet je tv het niet? Dan is je televisie mogelijk niet geschikt voor digitale tv. 

Weten of jouw tv geschikt is? Doe de check!

  1. Ga naar kanaal 14 van je tv – zie je daar Ziggo Sport? Dan is jouw TV geschikt voor digitale ontvangst!
  2. Geen Ziggo sport op kanaal 14? Dan heb is je televisietoestel mogelijk niet juist is ingesteld, terwijl je televisie wel geschikt is voor digitale ontvangst. Doorloop het stappenplan op de website van ittdesk via deze link.
  3. Is jouw tv niet geschikt of krijg je het niet voor elkaar om je televisie goed in te stellen? Neem dan contact op met ittdesk. Zorg voor dat je het merk en model van je televisie bij de hand hebt. Het kan zijn dat je televisie te oud is en dat het geen digitale tv kan ontvangen. In dat geval moet je een decoder aanschaffen.

Contact met Ittdesk
Ittdesk is goed bereikbaar, zowel online (via website, Twitter en Facebook) als telefonisch. Ittdesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 8.30 uur en 20.00 uur op 085 - 0 140 480. Je kunt ook WhatsAppen naar 06 - 2008 8717.