background-image
Scan de QR code

om de web app op mobiel te bekijken

Phone preview

We horen je óók graag als je niet tevreden bent.

 

Wij doen er alles aan om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. We zijn er tenslotte voor jou. We hopen dat je fijn bij ons woont en een leuke tijd hebt. Het kan natuurlijk zijn dat je toch ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten! We komen samen zeker tot een goede oplossing. 

 

De snelste manier om je klacht te bespreken is gewoon even bellen, mailen of bij ons langs komen. We bespreken dan wat er aan de hand is. Meestal komen we gelijk tot een oplossing. Uiteraard kun je ook bij je beheerder terecht. Je beheerder is in principe jouw eerste aanspreekpunt. Hij loopt regelmatig rond of je vindt hem in zijn kantoor. Je mag met hem altijd je vraag of probleem bespreken. Vaak lossen problemen zich vanzelf op door kleine suggesties vanuit zijn kant. 

 

Wil je toch schriftelijk een klacht indienen?
Het kan zijn dat je er niet uitkomt met de medewerker van SSH&. Dan is de volgende stap om een klacht in te dienen. Dat doe je eenvoudig via het klachtenformulier.